ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

11/11 ΔΕΥΤΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΓΛΩΣΣΑ: Σήμερα ταξιδέψαμε στον κόσμο των παραμυθιών!

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 67, "Ο ψεύτης βοσκός" από τους Μύθους του Αισώπου.

Ορθογραφία: Η αρχή του παραμυθιού

Ανάγνωση: Το τέλος του παραμυθιού.

Τετράδιο Εργασιών: Σελίδες 39 - 41

Κάναμε στο σχολείο τις Εργασίες 9 και 11. Η εργασία 10 θα γραφτεί στο σπίτι. Εφαρμόζοντας το κάθε παιδί αυτά που έμαθε στο σχολείο για τα παραμύθια. Οι μεγάλοι δεν επιτρέπεται να βοηθήσουν. Μόνο να επιβλέψουν πως το παιδί έκανε την εργασία. Μπορούν όμως αφού τελειώσει, να του ζητήσουν να τους διαβάσει το παραμύθι του και με κατάλληλες ερωτήσεις να βοηθήσουν το παιδί να διορθώσει λάθη έκφρασης, σύνταξης κλπ ώστε να ακούγεται σωστά το παραμύθι. Ορθογραφικά δε διορθώνουν οι γονείς σε καμία περίπτωση. Η άσκηση αυτή θα γίνει στο Τετράδιο Γραπτής έκφρασης.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών. Σελίδα 10, εργασία α. (εισαγωγή στην προπαίδεια)

Έγινε πολλή δουλειά εκτός βιβλίου.

Τα παιδιά έχουν για το σπίτι να μάθουν την προπαίδεια του 5 (τη γράψαμε από τον πίνακα στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια).

Επίσης έχουν να γράψουν ένα δικό τους πρόβλημα που να μοιάζει με αυτό που λύσαμε στο σχολείο.  Μόνο την εκφώνηση, δεν το λύνουν. Το γράφουν σε ένα κομμάτι φύλλου από το ντοσιέ τους και θα τα βάλουμε στην Τράπεζα των προβλημάτων Μαθηματικών για να λύνουμε στην τάξη.


ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Εξετάσαμε τις εργασίες που έφεραν τα παιδιά στο σχολείο με δικές τους φωτογραφίες καθώς και την εργασία στο βιβλίο σελίδα  46 (οι φωτογραφίες της γιαγιάς).

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

- Συγκεντρώσαμε και σχολιάσαμε το υλικό για το βιβλίων των πουλιών.

- Μιλήσαμε για το λιμάνι του Πειραιά και το σεμινάριο που παρακαλούθησε το Σαββατοκύριακο η δασκάλα στο ΚΠΕ Δραπετσώνας. Στο πλαίσιο πάντα του προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιούμε με την Helmepa Junior.

- Στη συνέχεια συνεδρίασαν οι ομάδες της Helmepa Junior της τάξης μας και προσπάθησαν να εκλέξουν αρχηγό ομάδας και τίτλο.



Το ΚΠΕ Δραπετσώνας βρίσκεται δίπλα από το λιμάνι του Πειραιά. 
Δεν είναι τυχαίο που το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί και ένα από τα προγράμματα για μαθητές που το συγκεκριμένο ΚΠΕ παρουσιάζει. 


Τα ΚΠΕ είναι δομές του Υπουργείου Παιδείας και ο ρόλος τους είναι να υποστηρίζουν την περιβαλλοντική αγωγή και εκπαίδευση: Μαθητών, εκπαιδευτικών και του ευρύτερου κοινού. 


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8/11/2019 - ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Παρουσίαση του λιμανιού του Πειραιά από την εκπρόσωπο του ΟΛΠ κ. Χρυσάνθη Κοντογιώργη, χημική μηχανικό, Υπεύθυνη τομέα Περιβάλλοντος του ΟΛΠ. 


Ο κ. Μαλινδρέτος, αναπληρωτής καθηγητής από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, μίλησε για τον διαχρονικό ρόλο της Ελλάδας ως διαμετακομιστικό κέντρο εμπορευματικών μεταφορών και τη σύγχρονη προσέγγιση της εφοδιαστικής αλυσίδας και των συνδυασμένων μεταφορών.


Το λόγο πήρε μετά ο καθηγητής του ΕΜΠ, κ. Ν. Μπελαβίλας που μας μάγεψε με την εισήγησή του. Θέμα της: "Μια διαχρονική αντιφατική σχέση λιμανιού και πόλης."



Έπειτα ήρθε η σειρά του κ. Φωτεινάκη. Από το ελληνικό δίκτυο ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ. Και μας έβαλε τον προβληματισμό για τη βιώσιμη ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά και συνδέοντας το θέμα με τους περίφημους 17 στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης. 


Το Σάββατο οι εκπαιδευτικοί χωριστήκαμε σε ομάδες και εργαστήκαμε πάνω στο πρόγραμμα του ΚΠΕ Δραπετσώνας για το λιμάνι του Πειραιά.  Πρόγραμμα που μπορούμε στη συνέχεια να παρακολουθήσουμε και με τους μαθητές μας. 


Η εργασία της ομάδας "ΓΛΑΡΟΙ ΚΑΙ ΦΟΥΓΑΡΑ"

Η περίπτωση του Μάκη, του σπουδαστή σχολής Εμπορικού Ναυτικού

- Ποια είναι τα προβλήματα που τον απασχολούν
- Ποιες οι αντίστοιχες δικές του υποχρεώσεις
- Ποιες δομές χρειάζονται στο λιμάνι ως προς τις ανάγκες του Μάκη
- Σύνδεση με τους 17 Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου