ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2019

ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΪ - ΒΑΣΙΛΗ

Σήμερα ο Αϊ - Βασίλης πήρε γράμματα από τα παιδιά της τάξης μας. 
Ας τα διαβάσουμε μαζί του: 



Αγαπημένε μου Αϊ – Βασίλη,
Εγώ θα ήθελα να μου φέρεις κάποια λέγκο
που χρησιμοποιούμε στη ρομποτική.
Έχει και μεγάλα λέγκο και μικρά λέγκο,
έχει και κάτι καλώδια.
Μπορείς να μου τα φέρεις, σε παρακαλώ;
Με αγάπη
Αλίκη Y


Αϊ – Βασίλη,
Μπορείς να μου φέρεις ένα αληθινό λαπ – τοπ;
Και ένα σιντί να ακούω μουσική.
Μένω στη Νέα Σμύρνη.
Σε αγαπώ Αϊ – Βασίλη.
Νικόλας

Αϊ – Βασίλη,
Θα ήθελα να μου φέρεις ένα Hot Wheels
Monster Trucks - Αρένα σύγκρουσης.
Θέλω κι άλλο ένα δώρο για τη δασκάλα μου,
για να είναι ευτυχισμένη με χαρά και με καρδιά.
Δαβίδ

Αγαπημένε μου Αϊ – Βασίλη,
Θα ήθελα να μου φέρεις ένα Lego City
διαστημικό σταθμό, με ράγες κι έναν
πύραυλο.
Όλοι να έχουμε ειρήνη, όλος ο κόσμος στη Γη μας.
Να είμαστε όλοι υγιείς και χαρούμενοι, όχι
λυπημένοι.
Αχιλλέας

Αγαπητέ Αϊ – Βασίλη,
Θα ήθελα να μου φέρεις το παιχνίδι που είναι
το αγαπημένο μου. Και αυτό είναι το παιχνίδι της
αρένας σύγκρουσης ράστρας.
Μάριος Μ.

Αϊ Βασίλη,
Θα ήθελα τα γάντια του ντερστέκεν.
Να μην γίνει πόλεμος.
Και όλοι να είναι καλά!
Μάνος

Άγιε Βασίλη,
Φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να μου φέρεις
έναν μονομάχο και τα καλύτερα Χριστούγεννα
για την οικογένειά μου.
Και η γιαγιά μου να ξαναπερπατήσει, σε
παρακαλώ πολύ πολύ!!!, Αϊ – Βασίλη.
Έμιλυ

Αϊ – Βασίλη,
Εγώ για τα Χριστούγεννα θα ήθελα ούνις.
Και όλα τα παιδιά της Γης να είναι υγιή.
Μαρκέλλα YYYY

Αϊ – Βασίλη,
Αν μπορείς θα ήθελα να μου φέρεις ένα
καναρίνι άσπρο, για να κάνει παρέα στην
Ασπρούλα.
Και να δώσεις χαρά σε όλους και υγεία.
Αυτό θέλω για τα Χριστούγεννα.
Άρτεμις Y

Αγαπητέ Αϊ – Βασίλη,
Τα Χριστούγεννα θα ήθελα πολλά παραμύθια
και λογοτεχνικά βιβλία.
Και υγεία και ευτυχία και η οικογένειά μου να
είναι καλά και ευτυχισμένη.
Γρηγορία

Αϊ – Βασίλη,
Θέλω ένα σκυλάκι και έναν μεγάλο Αϊ – Βασίλη.
Και να είναι καλά η μαμά μου και ο μπαμπάς μου.
Γιόνα Y

Εγώ και τα αδερφάκια μου ζητήσαμε
από τον Αϊ – Βασίλη να μας φέρει
αυτοκινητάκια και γιατρικά.
Χαρά

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
Θέλω να μου φέρεις τον Τυραννόσαυρο που
τρομοκρατεί την πόλη των Χολτουίς.
Και να φέρεις και στον μπαμπά εσώρουχα
και στη μαμά κάλτσες.
Θα σου ‘χω κουραμπιέδες και μελομακάρονα.
Μάριος Λ.  

Αϊ – Βασίλη,
Θέλω να φέρεις στο ξαδερφάκι μου,  
που το λένε Άγγελο,  ένα παραμύθι
με καρχαρίες.
Ειρήνη Y

Αϊ – Βασίλη,
Θα μου φέρεις σε παρακαλώ δύο μάστετραξ;  
Για να παίζω με τον αδελφό μου. Να παίζουμε
με τα δικά μου παιχνίδια και με την αρένα σύγκρουσης.
Ντίνος

Αγαπημένε μου Αϊ – Βασίλη!
Για τα Χριστούγεννα θέλω να μου φέρεις
ένα ρομπότ που χορεύει.
Για τους ανθρώπους που είναι φτωχοί,
να έχουν ό,τι τους χρειάζεται. Όλα τα
προβλήματα να λυθούν και κανένας
να μην είναι δυστυχισμένος.
Με αγάπη
Ντέμπορα!

Αϊ – Βασίλη,
Θέλω να μου φέρεις μια κούκλα Λολ Σαρπράις.
Και μια χελωνίτσα που κάνει σχέδια και έχει
μια σφραγίδα και τρεις μαρκαδόρους.
Αγγελική

Αϊ – Βασίλη,
Θα ήθελα να μου φέρεις ένα χριστουγεννιάτικο
παιχνίδι που λέγεται «Μην ξυπνήσεις τον μπαμπά».
Θα το παίζω με τον αδερφό μου σε χριστουγεννιάτικη
σακούλα, θα παίζω και με τον μπαμπά και με την μαμά.
Θα παίζω με τα ξαδέρφια μου, με τη θεία μου και με
τον θείο μου!
Σοφία

Αγαπητέ Αϊ – Βασίλη,
Φέτος θέλω να μου φέρεις έναν LEGO πύραυλο
και να είναι όλο το σύμπαν καλά. Να είναι υγιείς,
να μη χτυπάμε ο ένας τον άλλο.
Να έχουμε ειρήνη και φιλία.
Γιώργος

Κύριε Αϊ – Βασίλη,
Θέλω πάρα πολύ μία αφροσερπαντίνα Μπομπ ο
Σφουγγαράκης για τον φίλο μου τον Ντίνο.
Μπορείτε να του τη φέρετε,  σας παρακαλώ πολύ;
Είναι πολύ καλός μου φίλος!  
Αλέξανδρος


__________________________________

Απουσιάζουν τα γράμματα της Τζόρτζιας και του Παναγιώτη, καθώς χτες ήταν απόντες. Ελπίζουμε να μας τα φέρουν τη Δευτέρα και να τα στείλουμε και αυτά στον Αϊ - Βασίλη! Άντε, γιατί οι μέρες περνάνε. Και δε θα προλάβει ο αγαπημένος μας Άγιος να σας ετοιμάσει το δώρο σας! 





Κι έχει μετά και τόσο δρόμο να το φέρει...  Από την Καισαρεία...  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου