ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ, 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018

(για τεχνικούς λόγους δε λειτουργεί το φόρουμ και γράφουμε εδώ την ανακοίνωση για το τι κάναμε στο σχολείο και τι έχουν τα παιδιά για το σπίτι)

ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκληρώσαμε τη διδασκαλία του Κ,κ.

Διάβασαν την  ανάγνωση που είχαμε για το σπίτι  όλα τα παιδιά και συμπληρώσαμε τις ασκήσεις από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών. Παραδώσαμε το βιβλιαράκι του γράμματος και μια ακόμη φωτοτυπία που είχαμε κάνει για το Σ,σ.

Ανάγνωση: Διαβάσαμε με τη βοήθεια της δασκάλας και το τραγουδάκι από τα Λάχανα και Χάχανα στη σελίδα 33 του βιβλίου. Η πρώτη γραμμή από το τραγουδάκι είναι σκιασμένη με γαλάζιο χρώμα κι επομένως είναι η αυριανή μας ανάγνωση.

Αντιγραφή: Η λεξούλα "και" που λόγω άλφα γιώτα (αι) διδάσκεται με την ολική της μορφή και δεν επιχειρούμε ανάλυση σε φωνές) καθώς και η λέξη "καπέλο" που αποτελεί και την πρώτη επίσημη ορθογραφία μας.

Φωτοτυπίες: Η κάρτα με τις συλλαβές και μία για εμπέδωση του Κ,κ.

Από το αρχείο power point είδαμε πώς μπορούμε να φτιάξουμε μια ιστορία από λέξεις κλειδιά (κίσσα, κέντημα, κατσαρόλα, κομπιούτερ). Προετοιμαζόμαστε για να φτιάχνουμε κι εμείς τις δικές μας ιστορίες:


Μια φορά και έναν καιρό ήταν τρεις αδελφές. Και είχαν έναν πολύ ωραίο κήπο! Με καρυδιές και κερασιές και πολλές κολοκυθιές. Και ένα φράχτη ντυμένο με κισσό!
Κάποιο πρωινό εμφανίστηκε στον κήπο μια κίσσα. Κάθισε στην κερασιά και κατάπινε βιαστικά τα κεράσια. 
Τότε εμφανίστηκαν στον κήπο οι τρεις αδελφές. Η μία, η Χρυσοχέρα, μόλις είδε την κίσσα είπε: «Α, τι ωραίο πουλί! Θα πάω αμέσως να το κεντήσω!»  Και χωρίς λεπτό να χάσει, το έριξε στο κέντημα
Η άλλη, που της άρεσε η μαγειρική, είπε να φωνάξουν τον πατέρα τους να φέρει το δίκαννο και να σκοτώσει την κίσσα. Να τη βάλει στην κατσαρόλα και να την κάνει κοκκινιστή. 
Και η πιο μικρή, η γραμματιζούμενη, έτρεξε στο κομπιούτερ. Να βρει πληροφορίες για το όμορφο πουλί! 
Ήμουνα κι εγώ εκεί κι έβγαλα μία κραυγή. Την άκουσε η κίσσα, άνοιξε τα φτερά της και πέταξε μακριά γυρνώντας στη φωλιά της! 


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Πήραμε νέο τεύχος του Τετραδίου Εργασιών (νούμερο 2) και κάναμε απ' αυτό το μάθημα 17. Αφήσαμε στο σχολείο το τετράδιο με τα τετραγωνάκια.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Διηγηθήκαμε ιστορίες από την οικογένειά μας. Εργαστήκαμε στο βιβλίο σελ. 33 - πώς μετράμε το χρόνο, γιορτές, ελεύθερος χρόνος.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Διαβάσαμε το παραμύθι της Ιωάννας Κυρίτση: "Η μπουγάδα του Αϊ-Βασίλη", που θα αποτελέσει τη βάση του θεατρικού έργου για τη χριστουγεννιάτικη παράσταση της τάξης μας. Πιθανή ημερομηνία για τους γονείς η Τετάρτη, 19/12, περίπου στις 7 το απόγευμα. Κάναμε διανομή ρόλων, την οποία μπορείτε να δείτε στο φόρουμ όταν αποκατασταθεί η λειτουργία του.  Επίσης ανεβάσαμε το κείμενο και μπορείτε να ξεκινήσετε δουλειά για να μάθουν τα παιδιά τα λόγια τους. Δεκτή και κάθε άλλη βοήθεια για το ανέβασμα του έργου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου