Ανάγνωση από το βιβλίο, σελίδα 62, άσκηση 3 (τι κάνει το κάθε σημείο στίξης)
Ορθογραφία από το τετράδιο εργασιών, σελ. 35, η πρώτη πρόταση από το κείμενο για το λαγό και τη χελώνα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ολοκληρώσαμε το επαναληπτικό και κάναμε το μάθημα 16 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 46 και 47) και από το νέο τετράδιο εργασιών (δηλαδή το τεύχος β), σελίδες 6 και 7.
Έχουν να φτιάξουν σαν χειροτεχνία την τελευταία άσκηση που ζητά να δημιουργήσουν ένα δικό τους μοτίβο. Μπορούν να κόψουν τα δύο μεσαία φύλλα από το τετράδιο με τα τετραγωνάκια και να δημιουργήσουν εκεί τα μοτίβα τους. Ή σε κάποιο χαρτονάκι από συσκευασία προϊόντων, ζωγραφίζοντας ή και κολλώντας υλικά (πχ χρωματιστά καλαμάκια, φακές, χαρτάκια κλπ). Περιμένω με την φαντασία τους και τη δημιουργικότητά τους να φτιάξουν πολύ ωραίες εργασίες.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:
Μπήκαμε στο 4ο κεφάλαιο για τον χρόνο. Κάναμε τις σελίδες 43 και 44.
Έχουμε για την Πέμπτη να φτιάξουμε ένα αστείο πρόγραμμα σχολείου. Το γράφουμε στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου