ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

31/10/2019 ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Αύριο είναι η επίσκεψη στο θέατρο. Η δασκάλα της τάξης δυστυχώς είναι υποχρεωμένη να απουσιάσει. Τα παιδιά θα τα συνοδεύσει η συνάδελφος της Πληροφορικής, κατόπιν σχετικής απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων.  Έχουν δηλώσει συμμετοχή 19 από τους 22 μαθητές.

Παρακαλώ να τηρηθούν όσα κάθε φορά κάνουμε στις διδακτικές επισκέψεις. Να μη φάνε το πρωί φαγητά που μπορεί να τους προκαλέσει στομαχικές διαταραχές (όχι γάλα, όχι χυμός πορτοκάλι κλπ). Να ντυθούν κατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες, αδιάβροχο κατά προτίμηση και όχι ομπρέλα. Αν και δείχνει μόνο στις 8 το πρωί ασθενή βροχή...  Παπούτσια άνετα και ασφαλή για περπάτημα σε βρεγμένα πεζοδρόμια. Σακίδιο περασμένο στις πλάτες που θα τους εξηγήσετε ότι πρέπει οπωσδήποτε να το έχουν κρεμασμένο στην πλάτη όταν περπατάνε στο δρόμο ή ανεβαίνουν - κατεβαίνουν στο πούλμαν. Σκοπός μας το να είναι ελεύθερα τα χέρια τους και να περπατάνε με μεγαλύτερη ασφάλεια.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Πρώτη ώρα κάναμε το επαναληπτικό των Μαθηματικών από το Τετράδιο Εργασιών. Όχι ολόκληρο. Θα συνεχίσουμε επανάληψη και τη Δευτέρα, μπορεί και περισσότερο. Με την ελπίδα να λειτουργεί τότε και ο προτζέκτορας που μας έχει κόψει τα χέρια όλη αυτή την εβδομάδα. Ευτυχώς όμως αύριο θα έρθει ο τεχνικός, όπως με ενημέρωσε η υπεύθυνη μητέρα του τμήματος για επαφή με τον Σύλλογο Γονέων, η κ. Ευαγγελία Π. Την ευχαριστούμε θερμά και ευχαριστούμε και τον Σύλλογο Γονέων για τη διαρκή υποστήριξη του έργου μας. 

Από ασκήσεις: Στο σχολείο κάναμε το α, το β και το στ. Κάναμε επίσης πολλή εξάσκηση στις αγορές με ευρώ και λεπτά, πόσα θα δώσω, πόσα ρέστα θα πάρω, αναγνώριση των χρημάτων κλπ. Παρόμοια εξάσκηση να γίνει παρακαλώ και στο σπίτι. Επίσης να συμπληρώσουν την άσκηση γ (σταυρόλεξο) και να παίξουν με το τάγκραμ, άσκηση δ.  (αναπτύσσει τη μαθηματική τους σκέψη).

Την άσκηση ε θα την κάνουμε τη Δευτέρα στο σχολείο.

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε την Τέταρτη ώρα. Γράψαμε την Ορθογραφία μας και διαβάσαμε την Ανάγνωση που είχαμε. Και τα δύο είναι πολύ σοβαρά για φέτος. Επιμένουμε και στο σπίτι να τους κάνουμε εξάσκηση στις παλιές Ορθογραφίες. Στην Ανάγνωση η βοήθεια είναι μεγαλύτερη αν τα παρωθούμε να διαβάσουν παραμύθια και άλλα κατάλληλα για την ηλικία τους λογοτεχνικά βιβλία. Στις τελευταίες σελίδες του Ανθολογίου μπορείτε να βρείτε αρκετές προτάσεις για βιβλία που ταιριάζουν στα Δευτεράκια. Και το χοντρό βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος έχει στις τελευταίες του σελίδες προτεινόμενη βιβλιογραφία.

Δε θα κουραστώ επίσης να σας λέω ότι σε παιδιά που ακόμη δυσκολεύονται στην Ανάγνωση ή στην Ορθογραφία, περιορίζουμε τη δουλειά που τους βάζουμε. Ζητούμε τη μισή Ορθογραφία, τη μισή Ανάγνωση. Είναι προτιμότερη αυτή η μέθοδος για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες τους και όχι να τα βάζουμε με τις ώρες να γράφουν και να διαβάζουν κατεβατά.

Από το βιβλίο κάναμε τη σελίδα 57 (όσο μπορούσαμε...). Έχουν να ολοκληρώσουν την τελευταία εργασία της σελίδας 57 στο σπίτι. Εντοπίσαμε ήδη 5 γράμματα στο σχολείο που μπορούν να αντικατασταθούν με απόστροφο. Τους μένουν (σύμφωνα με την εκφώνηση) άλλα 4. Το κειμενάκι αυτό το έχουν και για ανάγνωση.

Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 33, άσκηση 5, την έχουν για το σπίτι. Επίσης μαθαίνουν να γράφουν σωστά (Ορθογραφία) το σημείωμα του Λουκά. (Όποιος δυσκολεύεται, ας μελετήσει μόνο το "Αρμπέν, σ' έψαξα αλλά δε σε βρήκα."

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Μελετήσαμε τον Κανονισμό του Σχολείου. Είναι στον κίτρινο φάκελο και παρακαλούμε να τον μελετήσουν και οι γονείς.


Περσινή φωτογραφία. Ελπίζουμε σύντομα να ξανακάνουμε 
μάθημα με τη βοήθεια του προτζέκτορα. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου