ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

ΤΕΤΑΡΤΗ, 10/6/2020. Μάθημα στο σχολείο (Β΄ υποτμήμα)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:


  1. Η ενημέρωση γονέων γίνεται πλέον τηλεφωνικά. Οι γονείς μπορούν να τηλεφωνήσουν στη δασκάλα του τμήματος την Τετάρτη, 10/6 και από ώρα 18.00 έως 20.00. Την Πέμπτη δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης καθώς τις ίδιες ώρες διοργανώνεται σημαντικό σεμινάριο για την ειδική αγωγή: «Καλές πρακτικές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση κατά την περίοδο αναστολής και επαναλειτουργίας των σχολείων», και θεωρώ απαραίτητο να το παρακολουθήσω. 
  2. Ζωντανή συνάντηση στο WEBEX για τους μαθητές της τάξης μας που δεν προσέρχονται στο σχολείο αυτή την περίοδο: Παρασκευή, 12/6, ώρες 17.00 - 19.00




ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 

ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Ενδεικτικά σημειώνουμε τι κάναμε σήμερα στο σχολείο. Όπως καταλαβαίνει ο καθένας είναι αδύνατον να μεταφερθεί εδώ το σύνολο της διδασκαλίας. Κι άλλο τόσο πως όσοι μαθητές δεν έρχονται στο σχολείο, είναι αδύνατον να αναπληρώσουν στο σπίτι τη διδασκαλία που γίνεται στην τάξη. Ακόμη και αν οι γονείς φροντίσουν να προσλάβουν φροντιστή για το παιδί τους. Διότι στην τάξη δεν είναι μόνο ο δάσκαλος αλλά και οι συμμαθητές, που αποτελούν σημαντικό παράγοντα της διδασκαλίας. Με τις ερωτήσεις τους, με τις απαντήσεις τους, τις σωστές ή και τις λάθος. Και βεβαίως με την όλη δυναμική που αναπτύσσεται από την ομάδα μαθητών και δασκάλου. Θα πρέπει λοιπόν να είναι κατανοητό σε όλους μας ότι απουσία από το σχολείο συνεπάγεται κενό για τον μαθητή και θα πρέπει να αποφεύγουμε να απουσιάζουν τα παιδιά μας εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος.

ΓΛΩΣΣΑ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 55.
Έγινε επεξεργασία του κειμένου με ερωτήσεις από τα παιδιά και τη δασκάλα καθώς και διδασκαλία του αορίστου των ρημάτων.
Εμπέδωση της Γραμματικής με τις ασκήσεις 5 και 6 στη σελίδα 65 του Τετραδίου Εργασιών.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επαναληπτικές ασκήσεις στην πρόσθεση και στους τετραψήφιους αριθμούς. Εξέταση της προπαίδειας του 6 και του 7,  και ξανά επανάληψη σε όλη την προπαίδεια για το επόμενο μάθημα.


ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Μιλήσαμε για την Ενέργεια. Βιβλίο Μαθητή σελ. 108 και 109.


ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος!

Φτιάξαμε συνθήματα, ζωγραφιές, μεσοστιχίδες κλπ  και θα τα ανεβάσουμε στο φόρουμ ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ στο θέμα που δημιούργησε  ήδη η δασκάλα μας:

https://mikrateratakia.forumotion.com/t495-topic#3530

Εναλλακτικά, για όσα παιδιά δυσκολεύονται να ανεβάσουν εργασίες στο φόρουμ, μπορούν να τις στείλουν στο e-class:

https://eclass.sch.gr/modules/work/?course=9050234281
_______________________________

Για το σπίτι:

Ορθογραφία: Γράφουμε 4 φορές στο πρόχειρο τετράδιο την πρόταση:

Και άσπρισαν τα κύματα και γέμισε αφρούς το χαρτί και ασημώθηκαν τα ψάρια και τα κοχύλια.

Γραμματική: Στο τετράδιο Γλώσσας αντιγράφουμε (1 φορά) από τη σελίδα 55 του βιβλίου Γλώσσας τον πίνακα με τους αόριστους των ρημάτων χάνω και χρωματίζω.

Αντιγραφή: Αντιγράφουμε  στο πρόχειρο τετράδιο την άσκηση 6 του Τετραδίου Εργασιών, σελίδα 65. Αλλάζοντας τα ρήματα από τον ενεστώτα στον αόριστο.

Ανάγνωση,  βιβλίο, σελ. 55:  Από το "Πήγε η Ελένη να ζωγραφίσει τον ουρανό" ως τα "κοχύλια." (αν θέλουμε την ανεβάζουμε στο padlet της Γλώσσας.


e-class:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ: https://eclass.sch.gr/modules/exercise/?course=9050234277

Όνομα Άσκησης:
ΓΛΩΣΣΑ, Μάθημα Παρασκευής, 5/6 και Τετάρτης, 10/6. Γραμματική
Σελίδα 65 του τετραδίου εργασιών, ασκήσεις 5 και 6.
(Παρατατικός και Αόριστος των ρημάτων)


ΕΡΓΑΣΙΕΣ:

1. ΓΛΩΣΣΑ, εργασία για την Παρασκευή, 12/6 (Β΄ υποτμήμα)
Περιγραφή: Αντιγράφω  στο πρόχειρο τετράδιο την άσκηση 6 του Τετραδίου Εργασιών, σελίδα 65. Αλλάζοντας τα ρήματα από τον ενεστώτα στον αόριστο. Βγάζω φωτογραφία και τη στέλνω στη δασκάλα.

https://eclass.sch.gr/modules/work/index.php?course=9050234277&id=228904


2. ΓΛΩΣΣΑ, εργασία για την Παρασκευή, 12/6 - Ορθογραφία και Γραμματική. (Β΄ υποτμήμα)

Γράφουμε 4 φορές στο πρόχειρο τετράδιο την πρόταση: Και άσπρισαν τα κύματα και γέμισε αφρούς το χαρτί και ασημώθηκαν τα ψάρια και τα κοχύλια.
Στο τετράδιο Γλώσσας αντιγράφουμε (1 φορά) από τη σελίδα 55 του βιβλίου Γλώσσας τον πίνακα με τους αόριστους των ρημάτων χάνω και χρωματίζω.

Βάζουμε δίπλα δίπλα τα δύο τετράδια και φωτογραφίζουμε μαζί την ορθογραφία και τη γραμματική.


https://eclass.sch.gr/modules/work/?course=9050234277




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου