ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

19/9/2019 ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΠΕΜΠΤΗ, 19  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019


Το ρολόι μας! 

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΓΛΩΣΣΑ:

Εξεταστήκαμε στην Ανάγνωση που είχαμε για το σπίτι και γράψαμε την Ορθογραφία μας στο Τετράδιο Ορθογραφίας.  Κατόπιν ένα παιδί έγραψε την Ορθογραφία στον πίνακα και αφού διορθώσαμε τα λαθάκια, διόρθωσε το κάθε παιδί και τη δική του Ορθογραφία. Στη συνέχεια διόρθωσε τα τετράδια η δασκάλα μας. Το Τετράδιο είναι στη σάκα μας και μπορούν να δουν οι γονείς μας πώς τα  πήγαμε. Όποιος δυσκολεύεται, σημαίνει πως πρέπει να γράφει περισσότερες φορές την Ορθογραφία στο Πρόχειρο τετράδιο.

Αναλύσαμε τις επιγραφές στη σελίδα 16 και 17 του βιβλίου και αναρτήσαμε στον πίνακα ανακοινώσεων τις επιγραφές που ετοιμάσαμε με τα χεράκια μας. Κάποιοι, Helmepίτες ως το μεδούλι, τις κατασκεύασαν σε χαρτόνι από "άχρηστες" συσκευασίες!!! Ε, είμαστε και οικολόγοι σ' αυτή την τάξη, τι να κάνουμε; Και σε αναμονή έγκρισης του προγράμματος της Helmepa Junior, για να κάνουμε και φέτος την εγγραφή μας!


Άσκηση 2 από το Τ.Ε., σελ. 8. 

Ανάγνωση νέου μαθήματος: "Το κυλιόμενο πεζοδρόμιο", βιβλίο μαθητή, σελ. 18,  ερωτήσεις της σελίδας 19.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το 3ο μάθημα από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 10 και 11)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το Τετράδιο Εργασιών. Φύλλο Εργασίας 2, σελ. 6. "Όλα τα λουλούδια ανθίζουν."  - Γράφω κάτι καλό για τον εαυτό μου και μετά γράφουν κάτι καλό για μένα και οι συμμαθητές μου.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Η αυτοεικόνα μας και η εικόνα που έχουν οι άλλοι για μας. Συζήτηση πάνω σε όσα γράψαμε την ώρα της Μελέτης Περιβάλλοντος.

Συμπληρώσαμε στο Ευρετήριο τις λέξεις:  (στο γράμμα φ)
ο φίλος μου, η φίλη μου
το φύλλο του δέντρου
φιλί, φιλάκι


ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΧΟΥΜΕ:

ΓΛΩΣΣΑ

Ανάγνωση: Το κυλιόμενο πεζοδρόμιο,  στη σελίδα 18 του βιβλίου.

Ορθογραφία στο Πρόχειρο Τετράδιο: Από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 8, "Μόνο για τη γραμμή του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου."

Γραπτή έκφραση: Γράφουμε στο τετράδιό μας γράμμα στον κ. Δήμαρχο για τα προβλήματα των πεζοδρομίων της γειτονιάς μας. Μπορούμε επίσης να απευθύνουμε κάλεσμα για βοήθεια προς τον κ. Διευθυντή του σχολείου μας, την κ. Πρόεδρο του συλλόγου γονέων κλπ αρμοδίους.

Ευέλικτη δραστηριότητα: Φωτογραφίζουμε την κατάσταση των πεζοδρομίων της γειτονιάς μας. Στέλνουμε το υλικό ηλεκτρονικά στη δασκάλα μας (face book, με e-mail). Με το υλικό αυτό και τα κείμενα που θα γράψουμε θα ετοιμάσουμε το πρώτο φύλλο της εφημερίδας μας.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Από το πίσω μέρος του χοντρού βιβλίου κόβουμε τα τάγκραμ που αντιστοιχούν στο Κεφάλαιο 3. Τα βάζουμε σε φακελάκι μέσα στην κόκκινη πλαστική θήκη.

Κάνουμε το ίδιο και για τα νομίσματα.
_____________________________________________


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Αύριο πάμε στον Εθνικό Κήπο!!!  Προαιρετικά βγάζουμε φωτογραφίες του Κήπου και γράφουμε πώς τα περάσαμε στο Τετράδιο της Γραπτής Έκφρασης, κολλώντας τις φωτογραφίες ή ζωγραφίζοντας τις εντυπώσεις μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου