ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

23/9/2019 ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΔΕΥΤΕΡΑ, 23  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019


Η γωνιά χαλάρωσης. 
Και δίπλα της η βιβλιοθήκη, με τα λογοτεχνικά βιβλία, 
τα επιτραπέζια και τα παζλ, το CD Player κλπ.


ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΓΛΩΣΣΑ:

Βιβλίο Μαθητή, άσκηση 7, σελ. 19
Ασκήσεις 3 και 4 από το Τ.Ε., σελ. 9
Βιβλίο Μαθητή, άσκηση 8, σελίδα 20

Ανάγνωση ποιήματος: "Ο σιδηρόδρομος", Βιβλίο Μαθητή, σελ. 20 


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το 4ο μάθημα από το  Βιβλίο Μαθητή και το 4ο μάθημα από το Τετράδιο Εργασιών

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδα 16, ομαδική δραστηριότητα: "Τι θα ήθελες να είναι διαφορετικό στην τάξη σου και γιατί;"

Συμπέρασμα: Αγαπητοί γονείς, σας παρακαλούμε να μας φέρετε ένα ...κατοικίδιο για την τάξη! Κι επειδή γατούλες και σκυλάκια δεν επιτρέπονται, καταλήξαμε στο ψαράκι!  Υποσχόμαστε να το φροντίζουμε όπως πρέπει! Ήδη κάποια μαμά δήλωσε πως έχει ενυδρείο να μας δανείσει και κάποια άλλη μητέρα πιθανόν να μας φέρει ένα ψαράκι. Εμείς δε λέμε όχι και για δεύτερο!!!

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Κάτι διαφορετικό στην τάξη: Μπαίνουμε με αγκαλιές, με χειραψίες, με χορό!


Δείτε το βίντεο που μας έδωσε την ιδέα!
https://www.facebook.com/camila.canolaguimaraes/videos/2421162541304075/UzpfSTEzOTc3MTYyNzM6MTAyMjA1MDQ3Mzk1MTM5ODk/?_rdc=1&_rdr


ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΧΟΥΜΕ:

ΓΛΩΣΣΑ

Ανάγνωση: Το ποίημα "Ο σιδηρόδρομος" (βιβλίο, σελ. 20)

Ορθογραφία στο Πρόχειρο Τετράδιο: Από το Βιβλίο Μαθητή, σελ. 19:

Θα παίζαμε <<γύρω γύρω όλοι>>.

Μελετάμε επίσης τις λέξεις από την άσκηση 8 του βιβλίου (σελίδα 20):

πλοίο, αεροπλάνο, ελικόπτερο, ποδήλατο, αυτοκίνητο, τρένο, μοτοσικλέτα, αερόστατο

Καταχωρούμε τις λέξεις αυτές στο Ευρετήριο (τις γράφουμε δηλαδή στο κατάλληλο γράμμα).

Με τις ίδιες λέξεις γράφουμε προτάσεις στο τετράδιο της γραπτής έκφρασης.

πχ Μου αρέσει να ταξιδεύω με πλοίο. 
Χτες είδαμε πολλά αεροπλάνα στην Τανάγρα. 
Όταν μεγαλώσω θα γίνω κυβερνήτης ελικοπτέρου. κλπ

Άσκηση 4β - από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 9
(βάζω στη σωστή σειρά τις λέξεις και φτιάχνω πρόταση)

Πχ Έκανα τον γύρο του κόσμου με αερόστατο. 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Η τελευταία άσκηση από το Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 13. Φτιάχνουμε μια πιο μακριά διαδρομή.
_____________________________________________


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Παρακαλούμε βοηθήστε μας να εμπλουτίσουμε τη δανειστική βιβλιοθήκη της τάξης μας με παιδικά λογοτεχνικά βιβλία και βιβλία γνώσεων για παιδιά. Τα βιβλία να έχουν το όνομα του παιδιού σας με στιλό. Στο τέλος της χρονιάς, όπως και πέρυσι, τα βιβλία θα επιστραφούν στους ιδιοκτήτες τους.

Αν υπάρχουν στο σπίτι απλά μουσικά όργανα για παιδιά, θα χαιρόμασταν να μας τα δανείσετε για την τάξη. Πχ μεταλλόφωνα, ξυλόφωνα, ταμπουρίνα κλπ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου