ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΛΩΣΣΑ:
- Εξεταστήκαμε στην Ορθογραφία. Αυτή τη φορά διόρθωσε κατευθείαν η δασκάλα την προτασούλα που γράψαμε και όχι εμείς... Οι πιο πολλοί πήραμε άριστα. Όσοι έκαναν λάθη, θα πρέπει στο σπίτι να τα διορθώσουν και να ξαναγράψουν πέντε φορές στο Τετράδιο Ορθογραφίας την κάθε λέξη που είχαν λάθος. Επίσης θα χρειαστεί καλύτερη προετοιμασία της Ορθογραφίας, να τη γράφουμε δηλαδή περισσότερες φορές.
- Τα αγόρια της τάξης έγραψαν στη συνέχεια τις λέξεις που είχαμε να μάθουμε και τα άλλα παιδιά τις έγραφαν στο τετράδιο της Γλώσσας. Ο καθένας διόρθωνε από τον πίνακα τα λάθη του.
- Μετά εξετάστηκαν μερικά από τα κορίτσια στην ανάγνωση του ποιήματος.
- Διαβάσαμε την άσκηση του ΤΕ που είχαμε για το σπίτι και είπαμε δυο και τρεις διαφορετικούς τρόπους που μπορεί να σχηματιστεί η πρόταση.
- Παραδώσαμε στη δασκάλα το Τετράδιο της Γραπτής Έκφρασης για να το διορθώσει το απόγευμα με την ησυχίας της. (8 προτάσεις από κάθε παιδί επί 21 παιδάκια που ήρθαν σήμερα στο σχολείο, καταλαβαίνετε... )
- Φτιάξαμε προτάσεις με τα ονόματα των μεταφορικών μέσων και τις γράψαμε στον πίνακα. Η δασκάλα τόνισε ότι κάποιες προτάσεις δεν έχουν τελεία αλλά θαυμαστικό ή ερωτηματικό ή αποσιωπητικά.
- Από το Τετράδιο Εργασιών (ΤΕ) κάναμε την αυτοαξιολόγησή μας και ελέγξαμε αν έχουμε κατακτήσει τους στόχους αυτής της ενότητας. Δείτε σελίδα 10 του ΤΕ.
- Η δασκάλα μας διάβασε από το Ανθολόγιο, σελίδα 30, "Την πρώτη μέρα στο σχολείο". Είδαμε και τις δραστηριότητες στη σελίδα 32. Το Ανθολόγιο το πήραμε σήμερα στο σπίτι μας και θα το ξαναφέρουμε αύριο στο σχολείο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
- Κάναμε το 5ο μάθημα από το Βιβλίο Μαθητή.
- Φτιάξαμε με την ομάδα μας προβλήματα και τα διαβάσαμε δυνατά στην τάξη για να τα λύσουν οι συμμαθητές μας.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΧΟΥΜΕ:
ΓΛΩΣΣΑ
Αντιγραφή στο Τετράδιο Γλώσσας: Θα γράψουμε τις προτάσεις από τη σελίδα 10 του Τετραδίου Εργασιών μία φορά ως αντιγραφή στο Τετράδιο Γλώσσας, αλλάζοντας τις προτάσεις όπου χρειάζεται για να ταιριάζουν στην περίπτωσή μας. Πχ άλλος θα γράψει "Έμαθα να περιμένω τη σειρά μου για να μιλήσω." και άλλος "Δεν έμαθα ακόμη να περιμένω τη σειρά μου για να μιλήσω..."
Ανάγνωση μία φορά ολόκληρο το κείμενο από το Ανθολόγιο.
Γραπτή Έκφραση: Σε φύλλο ντοσιέ γράφουμε την πρώτη ή εναλλακτικά τη δεύτερη δραστηριότητα του Ανθολογίου. (Δηλαδή για τη δική μας πρώτη μέρα στο σχολείο ή για την πρώτη μέρα στο σχολείο των γονιών ή και των παππούδων μας.)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Γράφουμε ένα δικό μας πρόβλημα σε φύλλο ντοσιέ χωρίς να το λύσουμε! Υπογράφουμε με το όνομά μας. Τα φύλλα αυτά θα αποτελέσουν την "τράπεζα" προβλημάτων της τάξης μας και με την πρώτη ευκαιρία που θα βρίσκουμε θα λύνουμε μερικά απ' αυτά. Τα σημερινά προβλήματα θέλουμε να μιλάνε για πλεούμενα της θάλασσας.
Πχ Στο λιμάνι ήταν 15 πλοία. Ήρθαν ως το απόγευμα άλλα 12 πλοία και έφυγαν για άλλο λιμάνι 7 πλοία. Πόσα πλοία είναι τώρα στο λιμάνι;
Τα παιδιά της τάξης μας έγραψαν γράμματα σε 30 πλοία για να τους ζητήσουν πληροφορίες για τα ταξίδια τους. Μας απάντησαν μέχρι στιγμής τα 22 πλοία. Από πόσα ακόμη περιμένουμε απάντηση;
Η γωνιά των Μαθηματικών της τάξης μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου