ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Τρίτη 28 Απριλίου 2020

ΤΡΙΤΗ, 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020. Μάθημα εξ Αποστάσεως

ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο  οι σελίδες 46 και 47  (Ηλεκτρονικό βιβλίο )


α) Για Ανάγνωση έχουμε όλο αυτό:


β) Γραπτή Έκφραση

Προσέχουμε τις λέξεις που είναι με έντονα γράμματα:

καρφώνετε, καλύπτετε, δένετε, καρφώνετε

Οι λέξεις αυτές είναι όλες ρήματα και μας βοηθούν να δίνουμε οδηγίες. Όμοια και στο χτεσινό μας κείμενο για την πασχαλιάτικη κάρτα, οι οδηγίες δόθηκαν με ρήματα:

αντιγράφετε, χρωματίζετε, κολλάτε, κόβετε, τσακίζετε

Μπορείς κι εσύ να δώσεις οδηγίες σε ένα συμμαθητή σου πώς  να έρθει στο σπίτι σου από το σχολείο; Ας ξεκινήσω πρώτη εγώ:

Βγαίνεις από την αυλόπορτα. Περπατάς μέχρι τα φανάρια. Περνάς απέναντι.  Στρίβεις δεξιά. Βαδίζεις  μέχρι το ζαχαροπλαστείο. Στρίβεις  αριστερά. Στρίβεις στον πρώτο δρόμο δεξιά. Περπατάς μέχρι τον αριθμό 18. Χτυπάς το κουδούνι με το επώνυμό μου. Ανεβαίνεις στον 3ο όροφο.  Καλωσόρισες σπίτι μου! 

  • Αντί για τη διαδρομή προς το σπίτι σου, μπορείς να γράψεις οδηγίες για το πώς παίζεται το κρυφτό ή κάποιο άλλο παιχνίδι που σου αρέσει. 
  • Μπορείς ακόμη να διαβάσεις τη συνταγή "Μπισκότα με σταφίδες" στη σελίδα 47 (δραστηριότητα 6)  και οι οδηγίες που θα γράψεις να είναι για το πώς θα μαγειρέψουμε ένα φαγητό ή ένα γλυκό. Στην περίπτωση αυτή μην ξεχάσεις να γράψεις και τα υλικά που χρειάζονται.  


Γράφεις την εργασία στο Τετράδιο Γραπτής Έκφρασης, την φωτογραφίζεις και στέλνεις τη φωτογραφία στη δασκάλα. Μη γράψεις πολλά. Και ακολούθησε τα παραδείγματα του βιβλίου και το δικό μου. Μικρές προτάσεις που ξεκινούν με ρήμα. Ουκ εν τω πολλώ το ευ. 


γ) Ορθογραφία: 5 φορές στο πρόχειρο τα ρήματα που γράψαμε παραπάνω:

καρφώνετε, καλύπτετε, δένετε, αντιγράφετε, χρωματίζετε, κολλάτε, κόβετε, τσακίζετε


δ) Γραμματική: Κλίνω το ρήμα "δένω"  στο τετράδιο Γλώσσας (1 φορά):


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, τεύχος δ, σελίδα 25, άσκηση γ. (η δ είναι εκτός ύλης)




Η καρέκλα έκανε 190 ευρώ πριν από τις εκπτώσεις και η τηλεόραση 280 ευρώ.

α) Πόσο θα τις αγοράζαμε και τις δυο;

Στις εκπτώσεις η καρέκλα κάνει 180 ευρώ και η τηλεόραση 250 ευρώ.

β) Πόσο κάνουν και οι δύο;


Φωτογραφίζω την άσκηση στο βιβλίο και στέλνω τη φωτογραφία στη δασκάλα μου. 



Ο γείτονάς μου, ο κ. Κώστας, αγόρασε στις εκπτώσεις 4 ίδιες καρέκλες με αυτή στο Τετράδιο των Εργασιών μας,    Πλήρωσε στο κατάστημα με 4 χαρτονομίσματα των 200 ευρώ.

α) Θα πάρει ρέστα και πόσα;
β)Πόσα χρήματα θα πλήρωνε παραπάνω αν αγόραζε τις καρέκλες πριν από τις εκπτώσεις;

Λύνω την άσκηση στο Τετράδιο με τα τετραγωνάκια.


_____________________________


ΠΡΟΣΟΧΗ: Στη δασκάλα μου στέλνω μόνο τις δύο εργασίες που μου τσεκάρισε παραπάνω με κίτρινο φόντο.  Οι άλλες εργασίες μου θα διορθωθούν με άλλον τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου