ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

ΔΕΥΤΕΡΑ, 18 ΜΑΗ 2020. Μάθημα εξ αποστάσεως

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Θυμίζω σε όλους ότι σήμερα το απόγευμα στις 5 έχουμε μία ώρα μάθημα στο WEBEX. Όσοι μαθητές δεν καταφέρουν  να το παρακολουθήσουν, μπορούν να συνδεθούν αύριο το πρωί στις 11. Η πρόσκληση παραμένει η ίδια που έχω στείλει και για το μάθημα της Παρασκευής.

ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΓΛΩΣΣΑ: Προετοιμασία του μαθήματος που θα κάνουμε το απόγευμα στις 5 και αύριο το πρωί στις 11. Ανθολόγιο, σελ. 150 και 151 ΚΛΙΚ ΕΔΩ


  1. Βλέπουμε δωρεάν το βίντεο  "Η ηλεκτρική σκούπα και η λαχτάρα των δύο φίλων" από τα Πολυμέσα του e-class ΚΛΙΚ ΕΔΩ  
ή με  χρέωση από το youtube:



  • ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ: Πηγαίνουμε στις Εργασίες του e-class και κάνουμε την Εργασία:  "ΓΛΩΣΣΑ, 18/5/2020. Ο Καρυδάκης και η Ζαχαρούλα" ΚΛΙΚ ΕΔΩ 
  • Αν συναντήσω πρόβλημα με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ανεβάζω την εργασία στο φόρουμ ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ.  Κάνε ΚΛΙΚ ΕΔΩ.
  • Προετοιμάζω για ανάγνωση τις τρεις τελευταίες παραγράφους. (Από το "Βέβαια δεν πέρασαν και τόσο ευχάριστα" ως το τέλος.) Όσοι μελετούν μισή ανάγνωση μπορούν να διαλέξουν μία από τις τρεις παραγράφους. Προαιρετικά στέλνω ηχογράφηση με το messenger στη δασκάλα μου ή την ανεβάζω στο padlet της Γλώσσας. ΚΛΙΚ ΕΔΩ  (φαντάζομαι θυμάσαι ποιο είναι το σύνθημα...)
  • Προαιρετικά    (που σημαίνει αν θέλω)  προετοιμάζω και τις άλλες εργασίες του Ανθολογίου (στο πρόχειρο τετράδιο): 

- Αν είχες μια ηλεκτρική σκούπα που θα μπορούσε να «εξαφανίζει» τα πάντα, τι ή ποιον θα ζητούσες να ρουφήξει και γιατί;

- Η σκούπα και το τηλέφωνο είναι δυο συσκευές που υπάρχουν συνήθως στα σημερινά σπίτια. Ποιες άλλες συσκευές έχει το σπίτι σου; Φτιάξε έναν κατάλογο με αυτές. 

- Διάλεξε μια ηλεκτρική συσκευή του σπιτιού και προσπάθησε να την μιμηθείς με ήχους και κινήσεις. Παίξε αυτήν την παντομίμα με τα άλλα μέλη της οικογένειάς σου και προσπαθήστε να καταλάβετε ποια συσκευή μιμείται ο άλλος.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Τιγκελί, «Baluba αριθμός 3», 1961.

Παρατήρησε αυτό το περίεργο έργο. Ο καλλιτέχνης το κατασκεύασε από άχρηστα κομμάτια ηλεκτρικών μηχανών. Μπορείς να θέλεις να κάνεις κι εσύ κάτι τέτοιο! Με άχρηστα υλικά μηχανών που θα βρεις στο σπίτι σου και πάντα με την άδεια των γονιών σου. Στόχος είναι να φτιάξεις μια φανταστική συσκευή! Η τεχνική αυτή ονομάζεται ασαμπλάζ και μοιάζει πολύ με το γνωστό σου κολάζ. Δες αν θες μερικά ακόμη έργα ασαμπλάζ σε ένα βιβλίο για μεγάλα παιδιά:

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C115/297/2077,7301/


Αν δε βρεις άχρηστα υλικά μηχανών, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ότι άλλο άχρηστο βρεις στο σπίτι ή στην ανάγκη απλά να ζωγραφίσεις τη φανταστική συσκευή!!!

Στείλε τη φωτογραφία στο φόρουμ της τάξης:

https://mikrateratakia.forumotion.com/t485-topic

______________________________________________________________________

Τα Μαθηματικά και η Μελέτη Περιβάλλοντος θα ανέβουν την Τρίτη καθώς το απόγευμα της Δευτέρας έχουμε και τη σύγχρονη διδασκαλία και τα παιδιά πρέπει να είναι ξεκούραστα...

Ραντεβού λοιπόν στις 5! στο WEBEX!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου