https://eclass.sch.gr/modules/units/?course=9050234253&id=466182
ΓΛΩΣΣΑ
Βιβλίο, σελίδα 17 (δείτε το στη στήλη αριστερά, εκεί που λέει "Συνδέσεις Διαδικτύου"
Ανάγνωση: Διαβάζουμε το κείμενο ολόκληρο από το "Οι Μηλιές" έως και το "Σταθμός ταξί"
ΑΝΕΒΑΖΩ ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ PADLET ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ορθογραφία η πρώτη πρόταση. (5 φορές στο πρόχειρο) ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ E-MAIL ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ
Γραμματική: Υπογραμμίζουμε όλα τα επίθετα του κειμένου και στη συνέχεια:
- Στην αριστερή στήλη ανοίγουμε τις Ασκήσεις και συμπληρώνουμε την ακόλουθη άσκηση:ΕΠΙΘΕΤΑΑντιστοιχίζω επίθετα και ουσιαστικά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τετράδιο Εργασιών, σελ. 34 (Προσοχή: Η σελίδα 35 είναι εκτός ύλης)
Στα Έγγραφα αριστερά βρίσκουμε το βίντεο με την παρουσίαση του μαθήματος.
Λύνουμε τις ασκήσεις α, β. ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ
- γ άσκηση: Γράφω ένα δικό μου πρόβλημα που να μπορεί να λυθεί ή στο φόρουμ της τάξης ή στο padlet των μαθηματικών για να το λύσουν τα άλλα παιδιά.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Βιβλίο Μελέτης Περιβάλλοντος, σελ. 100
Βρίσκω το Δελτίο Καιρού και το ανεβάζω στο φόρουμ της τάξης ή στο Padlet της Μελέτης Περιβάλλοντος.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
Ανεβάζω στο φόρουμ της τάξης τουριστικούς οδηγούς και χάρτες για ένα μέρος που αγαπώ και θέλω να το γνωρίσουν και οι συμμαθητές μου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου