ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

15/10/2019 ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Τρίτη, 15/10/2019

Τζαγκαροδευτέρα χτες...  παρατηρημένο ότι μετά από Σαββατοκύριακο πέφτει κατακόρυφα ο βαθμός συγκέντρωσης. Αλλά και σήμερα μια μέρα δύσκολη με μαθήματα στρυφνά που έπρεπε να χωρέσουν ως τις 10.45.... 

Θα παρακαλέσω να φροντίζουμε ιδιαίτερα τον ύπνο των παιδιών και να πέφτουν νωρίς στο κρεβάτι τους. Και όσο γίνεται να περιορίζουμε την έκθεση σε οθόνες, ξεκινώντας από τη μικρή οθόνη της τηλεόρασης. Το ίδιο ισχύει και για τα κομπιούτερ και τα κινητά.

ΓΛΩΣΣΑ

Μπήκαμε σε νέα ενότητα, την 5η. Μελετήσαμε τους νέους μας στόχους, διαβάσαμε το κείμενο στη σελίδα 42, συζητήσαμε τις ερωτήσεις της σελίδας 43. Εξετάσαμε επίσης πλήθος συσκευασιών από προϊόντα,  προσέξαμε την ημερομηνία λήξης και είπαμε τι είναι.

Στο Τετράδιο Εργασιών είδαμε την άσκηση 1, στη σελίδα 25. Με πολλή δυσκολία καταφέραμε να βρούμε ονόματα στα 4 προϊόντα της άσκησης, λες και ήταν το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο...  Μας έμειναν κενές γραμμούλες σε κάθε προϊόν και θα τις συμπληρώσουμε στο σπίτι με άλλα σημαντικά στοιχεία, παίρνοντας υπόψη τη λίστα που υπάρχει κάτω κάτω στη σελίδα 43 του βιβλίου.

Παρακαλώ όχι βοήθεια από τους γονείς. Αφήστε τα να ζοριστούν λίγο μόνα τους. Καλύτερα να τα γράψουν λάθος παρά με υπόδειξη του γονέα. Υποβοηθητικά μπορείτε να τους δείξετε από τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο κάποιες συσκευασίες και να μελετήσετε μαζί τι περιλαμβάνουν (όνομα προϊόντος, τι περιέχει, βάρος, τόπος και φορέας κατασκευής, ημερομηνία λήξης κλπ.)

Διαλέγουμε κάποιος άδειες και καθαρές συσκευασίες από προϊόντα και τις φέρνουμε στο σχολείο για να εμπλουτίσουμε το μπακάλικο της τάξης.

Ανάγνωση: Από τη σελίδα 42 του βιβλίου, τα αγόρια διαλέγουν ή τα λόγια του Λουκά ή τα λόγια του Αρμπέν. Τα κορίτσια έχουν τα λόγια της Γαλήνης.

Ορθογραφία: 

- Ποιος έχει τη λίστα με τα ψώνια; Τι χρειαζόμαστε;



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Προσπαθήσαμε να μάθουμε τα κέρματα του ευρώ. Πνιγήκαμε σε ένα κουταλάκι νερό... Τα περισσότερα παιδιά φάνηκε πως δεν έχουν καμία σχέση με κέρματα. Και θα χρειαστούν αρκετή εξάσκηση και στο σπίτι με αληθινά νομίσματα.

Δουλέψαμε στο χοντρό βιβλίο, μάθημα 11, αλλά δεν καταφέραμε να το τελειώσουμε. Κάναμε τη σελίδα 34 και τις εργασίες 1 και 2 στη σελίδα 35.

Θα επανέλθουμε αύριο στο ίδιο μάθημα. Και θα προχωρήσουμε παρακάτω μόνο όταν καταφέρουμε όλοι να μάθουμε τα κέρματα του ευρώ. Η εξάσκηση στο σπίτι με αληθινά κέρματα θα βοηθήσει πολύ. Επίσης να κόψουμε τα κέρματα που υπάρχουν στο τέλος του βιβλίου και να τα βάλουμε σε ένα φακελάκι ή πλαστικό σακουλάκι, μέσα στην κόκκινη θήκη των Μαθηματικών.

Επίσης να έχουν αύριο μαζί τους αληθινά κέρματα του ευρώ, ένα από το καθένα.

Λύνουμε προαιρετικά τις ασκήσεις (χρησιμοποιώντας για το πρώτο μέρος της άσκησης  τα χαρτονένια νομίσματα που θα κόψουμε από το τέλος του βιβλίου ή και αληθινά):



Για τη διαγραφή των νομισμάτων ή μεταφέρουμε την εικόνα σε πρόγραμμα ζωγραφικής ή ζητάμε από το παιδί να δείξει με το ποντίκι ποια κέρματα περισσεύουν. 

Παρόμοιες ασκήσεις θα κάνουμε και στο σχολείο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου