ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

8/10/2019 ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Και ο άγιος φοβέρα θέλει! 


Όλα καλά σήμερα με τα μανάρια μας! 


Και όσο επιτρέπει η ηλικία τους. 


ΓΛΩΣΣΑ

ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

Ξεκινήσαμε με την Ορθογραφία. Την υπαγόρευσε η δασκάλα και την έγραψαν όλοι στο τετράδιό τους. Κατόπιν ο διπλανός μας με το βιβλίο ανοιχτό διόρθωσε ό,τι γράψαμε. 

Η δασκάλα στη συνέχεια μας ζήτησε να σημειώσουμε στον πίνακα ποια λάθη κάναμε. Διαπιστώσαμε ότι η πιο δύσκολη λέξη ήταν το "κείνο". Τότε η κυρία μας έδειξε ένα νέο τρόπο να μαθαίνουμε την Ορθογραφία. Να τη γράφουμε ολόκληρη με ανοιχτό το βιβλίο  και να παραλείπουμε τα δύσκολα σημεία. Μετά να κλείνουμε το βιβλίο και να προσπαθούμε τα συμπληρώσουμε από μνήμης τα δύσκολα που παραλείψαμε. Πχ:

- Από πού είσαι ποταμάκι;
- Από ................. το βουνό.

Μας είπε ακόμη ότι τα πιο πολλά λάθη γίνονται στα φωνήεντα. Και μας έδειξε την Ορθογραφία και με αυτά τα κενά:

- Από πού ___σ___  ποταμάκ__;
- Από κ__νο το βουν__.

Ένα παιδί σηκώθηκε στον πίνακα και συμπλήρωσε με τον σωστό τρόπο τα κενά. Με την ίδια μέθοδο μπορούμε και στο σπίτι να μας βοηθάνε οι γονείς μας να μάθουμε την Ορθογραφία. Αφού βεβαίως τη γράψουμε πρώτα μερικές φορές στο Πρόχειρο. 

ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 17, άσκηση 5. 

Ανάγνωση του ποιήματος από την ίδια σελίδα. 

Βιβλίο Μαθητή, σελ. 34, άσκηση 9 (οι μονοσύλλαβες λέξεις που παίρνουν τόνο, το πού και το πώς όταν ρωτάνε και το ή το διαζευκτικό)

Ανάγνωση   έχουμε τις προτάσεις της άσκησης 9, σελ. 34, ΒΜ. 

Μαθαίνω απέξω το ποιηματάκι της κουκουβάγιας στην ίδια άσκηση:

Τόνοι έρχονται και πάνε
και πολλά παιδιά ξεχνάνε
πως μια λέξη χωρίς τόνο
κλαίει με μεγάλο πόνο! 


Τετράδιο Εργασιών, σελ. 18, συμπληρώσαμε τι μάθαμε πολύ ή αρκετά καλά. 

Τετράδιο Γλώσσας (Τ.Γλ.) γράφουμε από τη σελίδα 18 του τετραδίου εργασιών τα δίψηφα φωνήεντα και τα δίψηφα σύμφωνα 1 φορά. (Χρησιμοποιούμε στυλό). 

Τα δίψηφα φωνήεντα είναι: αι, ει, οι, ου, υι. 

Τα δίψηφα σύμφωνα είναι: μπ, ντ, γκ, γγ, τσ,  τζ

Στη συνέχεια η δασκάλα μας διάβασε από το Ανθολόγιο το Πρωταπριλιάτικο Ψέμα, το ωραιότερο ψέμα του κόσμου που όλοι ήθελαν να ήταν αλήθεια. 

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/720/4758,21480/

Σε φύλλο ντοσιέ: Γράφουμε ο καθένας το δικό του ωραιότερο ψέμα!  



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ξεκινήσαμε με ασκήσεις εξάσκησης στο μισό - μισό. Χρησιμοποιήσαμε εργασίες δημοσιευμένες στο Φωτόδεντρο  του Υπουργείου Παιδείας. 

Μπορούμε να τις ξαναδούμε και στο σπίτι και να λύσουμε όσες δεν κάναμε στο σχολείο (δηλαδή τις σελίδες 19 και 20). 

http://photodentro.edu.gr/oep/retrieve/2452/misooloklhro.pdf

Παίζουμε αν θέλουμε και το παιχνίδι που θα βρούμε εδώ:

Scratch-βρίσκω το μισό και το διπλάσιο στους αριθμούς 0-100 (τα δίδυμα) Μαθηματικά Β’ δημοτικού https://scratch.mit.edu/projects/60928758/ 



Επίσης:

Από το Τετράδιο Εργασιών κάναμε το επαναληπτικό. Για το σπίτι έχουν τις εξής ασκήσεις του επαναληπτικού: δ, στ και ζ. 



--------------------------------------------------------------------------------

Αύριο, Τετάρτη, 9/10, όποιος θέλει έρχεται μετά το πέρας των μαθημάτων, στις 13.20, να ρωτήσει για το παιδί του. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου