ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

7/10/2019 ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ



ΓΛΩΣΣΑ

Βιβλίο Μαθητή, σελ. 33, "Ο Αρμπέν χάνει το δόντι του".

Βρήκαμε τις λέξεις που δεν έχουν τόνο και τις γράψαμε στο τετράδιό μας. (Τετράδιο Γλώσσας)

Θυμηθήκαμε ότι οι λέξεις που έχουν μόνο μία συλλαβή ή και διαβάζονται όπως πολύ σωστά είπε ένα κορίτσι σαν μια συλλαβή, συνήθως δεν παίρνουν τόνο.

Στη συνέχεια κάναμε την άσκηση 6 στο Τετράδιο Εργασιών. (σελ. 17)

Ορθογραφία: Από την άσκηση αυτή, το ποίημα "Το ποταμάκι" του Ζ. Παπαντωνίου, έχουμε να μάθουμε  τους δύο πρώτους στίχους:

- Από πού είσαι ποταμάκι;
- Από κείνο το βουνό.

Ανάγνωση: Πήραμε το ολόκληρο το ποίημα. Τα κορίτσια έχουν τις ερωτήσεις και τα αγόρια τις απαντήσεις.

Επανήλθαμε στο Βιβλίο και στο ... δόντι του Αρμπέν και μιλήσαμε για τα τελικά σύμφωνα.

Στη συνέχεια συμπληρώσαμε την άσκηση 4, σελ. 16 του Τετραδίου Εργασιών.

Τετράδιο Γλώσσας: Καθώς παρατηρήθηκε μεγάλη δυσκολία στα παιδιά να θυμηθούν ποια είναι τα φωνήεντα (α, ε, η, ι, ο, υ, ω) και ποια τα σύμφωνα (β, γ, δ, ζ, θ, κ, λ, μ, ν, ξ, π, ρ, σ, τ, φ, χ, ψ), τους ζητήθηκε να τα γράψουν από πέντε φορές στο Τετράδιο Γλώσσας για να τα μάθουν.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το επαναληπτικό μάθημα από το Βιβλίο Μαθητή, σελ. 28.

Κάποια παιδιά έχουν πρόβλημα ακόμη με το μισό.

Εξάσκηση στο σπίτι: Παρακαλώ να γίνει εξάσκηση στο σπίτι με τρόφιμα και ποτά. Πχ πάρτε ένα μήλο και κόψτε το στη μέση. Να δει το παιδί τι είναι το μισό. Το ίδιο με ένα ποτήρι νερό που το χωρίζουμε μισό - μισό σε δύο ποτηράκια.  Μια σοκολάτα ή μια πίτσα μπορούν να βοηθήσουν περισσότερο...

Δοκιμάστε μετά με καραμέλες, μπισκότα, φασόλια, αμύγδαλα κλπ. Ανάλογα με τις δυσκολίες του παιδιού, δείξτε του μικρές ή μεγάλες ποσότητες και καλέστε το να τις μοιραστείτε στη μέση.

Προχωρήστε με χρήματα.

Κι έπειτα με ζωγραφιές και σχήματα.

Στο τέλος με αριθμούς. Ζητώντας στο παιδί να βρει το μισό του 4, του 10 κλπ ανάλογα με τις ικανότητές του. Κανονικά πρέπει άνετα να δουλεύει με αριθμούς ως το 100.

Κάποια παιδιά σήμερα έδειξαν τρομακτικές δυσκολίες ακόμη και να καταλάβουν ποιο είναι το μισό του δύο.  Θα επαναλάβω για μια ακόμη φορά πως οι απουσίες πρέπει να αποφεύγονται και πως είναι απολύτως απαραίτητο το εποπτικό υλικό για να καταλάβει το παιδί τα μαθηματικά.

Δυστυχώς σήμερα που ζήτησα να βγάλουν από τις τσάντες τους το υλικό τους, ελάχιστα παιδιά είχαν τα κυβάκια τους ή και τα καλαμάκια που τους είχαν υπενθυμίσει την προηγούμενη εβδομάδα να έχουν διαρκώς στις τσάντες. (δεμένα με λαστιχάκι 10 - 10 και κομμένα στη μέση για να μην πιάνουν μεγάλο όγκο).



ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Ελάχιστα πράγματα προλάβαμε να κάνουμε. Μιλήσαμε για τη συνοικία με βάση την εικόνα του βιβλίου τους στη σελίδα 26.

Έχουν να ζωγραφίσουν στο μπλοκ ζωγραφικής με τον ίδιο τρόπο τη δική μας συνοικία.

_____________________________________________

Μετά από 3 ημέρες που δεν είχαμε σχολείο, τα παιδιά σήμερα είχαν χάσει τελείως το ρυθμό τους. Άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο. Ποτέ δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Όμως θα ζητήσω για όλα τα παιδιά να τους περιορίσετε τις ώρες που περνάνε μπροστά σε οθόνες (τηλεόραση, κομπιούτερ, κινητά τηλέφωνα). Και να κοιμούνται νωρίς το βράδυ για να συμπληρώνουν τις ώρες που πρέπει για την ηλικία τους.

Τετάρτη μεσημέρι  στις 13.20, μπορείτε να έρθετε να μιλήσουμε για το παιδί σας.

Αν κάποιος δεν μπορεί την Τετάρτη, ας έρθει και την Πέμπτη, ίδια ώρα, αν και τη μέρα αυτή έχω εφημερία και αρκετά πιο  κουρασμένη.

Συμβουλευτείτε το πρόγραμμα στο κάτω μέρος της σελίδας. Είναι περίπου το ίδιο. Μια αλλαγή στη σειρά των μαθημάτων της Παρασκευής υπάρχει μόνο.

 Ευχαριστούμε τον Γιώργο και την κ. Χαρά για την υπέροχη κούκλα - ποδοσφαιριστή που μας έστειλαν.  Δυστυχώς σήμερα, με την κατάσταση των παιδιών, δεν καταφέραμε να κάνουμε επίδειξη της κατασκευής της κούκλας, όπως είχαμε προγραμματίσει.

Παρακαλώ να μας στείλετε και άλλα βιβλία για τη δανειστική βιβλιοθήκη της Τάξης. Όχι μόνο λογοτεχνικά αλλά και βιβλία γνώσεων. Εννοείται πως τα βιβλία αυτά θα σας επιστραφούν στο τέλος του έτους ή και νωρίτερα, αν τα χρειαστείτε. (Οπωσδήποτε να έχουνε το όνομα του παιδιού σας με στυλό στην πρώτη σελίδα τους.)

Να σημειώσω τέλος ότι:

Στην επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο της Γλυφάδας πήραν μέρος 14 παιδιά από τα 22 του τμήματος. Πλήρωσαν από 9 ευρώ το κάθε παιδί. Τα χρήματα, 126 ευρώ, παραδόθηκαν όλα στη Διεύθυνση του Σχολείου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου