ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020, ΤΕΤΑΡΤΗ. Μάθημα εξ αποστάσεως

Αγαπητοί γονείς,

τελικά καταφέραμε το σύνολο των μαθητών της τάξης μας να παρακολουθεί τις αναρτήσεις μας. Άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο. Άλλοι μέσω υπολογιστή και άλλοι αναγκαστικά μέσω του κινητού τηλεφώνου των γονέων τους που αναγκάζονται να αντιγράφουν κείμενα και ασκήσεις στα τετράδια των παιδιών.

Από την άλλη κάποια παιδιά δεν καταφέρνουν να μου στείλουν τις εργασίες τους και άλλα μου στέλνουν καμιά δεκαριά σελίδες την ημέρα. 

Έτσι δημιουργούνται άνισες συνθήκες εκπαίδευσης και αυτό δεν το θέλουμε.  Θα γυρίσουμε κάποια στιγμή στο σχολείο και θα έχει δημιουργηθεί χάος ανάμεσα στους μαθητές.

Κατ' αρχάς θα θυμίσω το ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΛΩ ΤΟ ΕΥ! Ρωτήστε τα παιδιά να σας το εξηγήσουν, το λέμε συχνά στην τάξη μας. Και πρώτη εγώ θα πρέπει να το εφαρμόσω. Έτσι για σήμερα το διαδικτυακό μας μάθημα είναι ένα βίντεο:



Αυτό το βίντεο δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό Καλογεράκη Άρτεμις και τους μαθητές της Ε΄τάξης του ΔΣ Πορταριάς Χαλκιδικής το σχολικό έτος 2019-2020 και βασίστηκε σε τεχνικές δημιουργικής γραφής με τη βοήθεια κλασσικών έργων ζωγραφικής, που αναπαριστούν την αλληγορική αφήγηση των μαθητών.  Το κείμενο γράφτηκε από τους μαθητές την Τρίτη 10 Μαρτίου 2020 και αφορά το θέμα της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Δείτε το βίντεο μαζί με τα παιδιά. Και κουβεντιάστε μαζί τους τις απορίες που έχουν. Θυμηθείτε ότι δεν πρέπει να τα κάνετε να τρομάξουν  αλλά μέσα από τη συζήτηση μαζί τους να διαλύσετε φόβους που μπορεί να τους έχουν ήδη δημιουργηθεί. 

Θα ανεβάσω και ένα ωραίο ποίημα που μου έστειλε μια μαθήτρια της Τετάρτης τάξης του σχολείου μας και αδελφούλα μαθήτριας της τάξης μας για τον Υιό αυτόν με την κορώνα!



Ναι, αυτός είναι ο κορωνοϊός, ο μέγας και τρανός! 

Μα θα μείνει μοναχός! 

Πολλά κι από τα παιδιά της δικής μας τάξης έχουν στείλει με τις εργασίες τους σκέψεις και επιθυμίες ή και ζωγραφιές γι' αυτόν τον άγνωστο εχθρό που μας έκλεισε στα σπίτια μας:

Μακάρι να έφευγε ο κορωνοϊός! (Α. Μ.)

Μακάρι να έφευγε... Πόσο θα το ήθελα! (Α. Ξ.)

Μάρτη, σ' ευχαριστώ που έφερες πιο πολλή ζέστη και μπορεί να σκοτωθεί ο κορωνοϊός. (Γ. Μ.)

Μακάρι να μην υπήρχε κορωνοϊός! (Σ. Μ.)

Μάρτη μου, θα ήθελα όταν φύγεις, να φύγει μαζί σου και ο κορωνοϊός  και να είμαστε όλοι υγιείς. (Χ. Μ.)




Η άσκηση για σήμερα είναι μόνο μία. Είπαμε, ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΛΩ ΤΟ ΕΥ! Να συμπληρώσουν τα παιδιά την ακροστιχίδα του κορωνοϊού με λέξεις που τα ίδια θα επιλέξουν:

Κ.......................................................
Ο.......................................................
Ρ.......................................................
Ω.......................................................
Ν.......................................................
Ο.......................................................
Ϊ .......................................................
Ο.......................................................
Σ.......................................................

Οι λέξεις πρέπει να έχουν σχέση με τον κορωνοϊό και τα παιδιά να γράψουν και τον ορισμό της. Πχ: 

1.  
2. Οι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο ψάχνουν το .........  για τον κορωνοϊό. (γράφω ανάποδα τη λέξη)
3.
4. Έχει και τέτοιο [ο] ο κορωνοϊός. 
5.
6.
7.
8.
9. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου