ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ


23/6/2020: Μας ενημέρωσαν ότι τα ενδεικτικά θα δοθούν και για τα δύο υποτμήματα την Παρασκευή!


Από 1η Ιουνίου το σχολείο ανοικτό αλλά με εκ περιτροπής φοίτηση ανάλογα με το υποτμήμα που ανήκει ο κάθε μαθητής.


Η ενημέρωση των γονέων γίνεται με τηλεφωνική ενημέρωση. Παρακαλούνται οι γονείς να επικοινωνούν με τη δασκάλα στο κινητό τηλέφωνο που γνωρίζουν.


Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlampridoy@yahoo.gr ή στο κινητό ή στο messenger μέσω face book.




ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com




Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020, ΠΕΜΠΤΗ. Μάθημα εξ αποστάσεως

Για σήμερα τα μαθήματά μας είναι τα εξής:


1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 

Θα τα βάλουμε πρώτα γιατί κάθε Πέμπτη και στο σχολείο πρώτη ώρα κάναμε Μαθηματικά!

Θα ασχοληθούμε με την επανάληψη της προπαίδειας του 6. Δείτε αναλυτικά το μάθημα στο φόρουμ της τάξης μας.

https://mikrateratakia.forumotion.com/t430-topic#3207


2. ΓΛΩΣΣΑ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Επανάληψη στην ορθογραφία του θηλυκού άρθρου - πότε βάζουμε η, πότε οι και πότε ι.

Η άσκηση είναι στον ιστότοπο και σε μορφή hot potatoes.

https://sites.google.com/site/protakiaa22018/glossa/kartelakia

Όνομα αρχείου που θα ανοίξετε:

Τα άρθρα της και τις και οι και η.htm

(Πατήστε Download και αφού το αρχείο κατεβεί στον υπολογιστή σας, το ανοίγετε.) 

Εναλλακτικά για όσους γονείς δεν μπορούν να δουν ένα τέτοιο αρχείο, θα δώσω το κείμενο στο φόρουμ και το κάνετε από κει ως άσκηση στο τετράδιο. Μην αντιγράψετε όλο το κείμενο. Είναι μεγάλο. Περιοριστείτε σε ένα τμήμα του.

https://mikrateratakia.forumotion.com/t431-topic#3208






Οι ασκήσεις που λύνονται στον υπολογιστή, τα Hot Potatoes δηλαδή, δεν είναι ανάγκη να πάνε για διόρθωση στη δασκάλα. Οι διορθώσεις γίνονται αυτόματα από το πρόγραμμα.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη ότι και να θέλει η δασκάλα της τάξης δεν προλαβαίνει να διορθώνει πολλά φύλλα από κάθε παιδί. Και ιδιαίτερα στα Μαθηματικά. Αυτές τις ημέρες που πειραματικά εφαρμόζουμε ένα μοντέλο με εκπαίδευση τελείως εξ αποστάσεως, διαπιστώνω ότι η διόρθωση των εργασιών ουδεμία σχέση έχει με τη διόρθωση στην τάξη. Μερικές φορές χρειάζομαι ακόμη και μισή ώρα για κάθε παιδί. Καταλαβαίνετε ότι με 22 παιδιά που πλέον παίρνουν μέρος στο πρόγραμμα, είναι φύσει αδύνατον να συνεχιστεί κάτι τέτοιο.

Επίσης δε ξαναστέλνουμε στη δασκάλα τις ασκήσεις που διορθώσαμε μετά από δικές της παρατηρήσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου