Κάποια παιδιά δεν κατάλαβαν τι έπρεπε να κάνουν με την άσκηση που ανέβασα χτες για το μάθημα της Γλώσσας. Και έγραψαν αντιγραφή όλο το κείμενο! Πέντε σελίδες αντιγραφή!
Ο σωστός τρόπος για την άσκηση αυτή ήταν ή να γίνει ηλεκτρονικά (το καλύτερο - αφού το πρόγραμμα διορθώνει αυτόματα τα λάθη του παιδιού) ή να γράψει το παιδί στο τετράδιό του μόνο τις φράσεις που έπρεπε να συμπληρώσει. Δίνω ένα παράδειγμα:
Η αίθουσά μας
τις μέρες
οι καρέκλες
η κυρα - Σαρακοστή
τις φωνούλες
οι ημέρες
την Πασχαλιά
τη μάγισσα
την άλλη άκρη
τι μέρα είναι σήμερα; (αυτό το τι γράφεται με γιώτα γιατί ρωτάει, δεν είναι άρθρο)
Επίσης δεν κατάλαβαν ότι δεν έπρεπε να μου στείλουν για διόρθωση αυτή την άσκηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα ακολουθούμε άλλες μεθόδους διόρθωσης. Παρακαλώ να πάτε στο φόρουμ και να δείτε το κείμενο που ανέβασα. Στη συνέχεια να ελέγξετε αν συμπληρώσατε σωστά την άσκηση. Έτσι δουλεύουμε και στην τάξη σε αυτές τις περιπτώσεις. Διορθώνουμε ή από τον πίνακα ή ανοίγουμε το βιβλίο. Βοηθά πολύ να μάθουμε ορθογραφία η μέθοδος της αυτοδιόρθωσης.
https://mikrateratakia.forumotion.com/t431-topic#3209
Από δω και πέρα ας είμαστε πιο προσεκτικοί για να μην κουραζόμαστε άδικα.
Με αγάπη
η δασκάλα σας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου